Thursday 9 February 2012

Who Doesn't?

Yes, of course. I want to get married. Have a great lovely-romantic husband. Have loads of children. I want to have those experiences that I know I won't get somewhere else. It's not selling in anywhere. Yes! Welllll...

WHO DOESN'T?

Semua orang pon pasti mahu dan impikan perkahwinan yang indah. Baik lelaki mahupon wanita. Angankan sebuah keluarga sendiri. Aku juga tidak terkecuali. Cuma, mungkin belum tiba masanya. Aku masih ada cita-cita yang aku perlu kejar. Aku ada impian yang perlu aku gapai. Aku ada angan-angan yang belum terlaksana. Aku ada perkara lain yang perlu aku utamakan. Aku percaya, pertemuan, jodoh, ajal, dan maut, itu semua urusan Allah. Urusan kita, kita hanya perlu usaha, doa dan tawakkal pada Dia. Biarlah Dia yang menentukan. Ya, USAHA. Dan terus berusaha. Tanpa kenal erti lelah. InshaALLAH..

No comments:

Post a Comment